Wednesday 11 March 2009

Παραβολή του πλούσιου και του φτωχού Λάζαρου.

Μελετάτε τις γραφές γιατί εκεί βρίσκετε η αλήθεια και η σωτήρια , δεν υπάρχει δικαιολογία ότι δεν το ξέρατε τάχα

Παραβολή του πλούσιου και του φτωχού Λάζαρου.
Κάποιος άνθρωπος ήταν πλούσιος , φορούσε πολυτελή ρούχα και το τραπέζι του κάθε μέρα ήταν λαμπρό. Κάποιος φτωχός όμως , που τον έλεγαν Λάζαρο , ήταν πεσμένος στην πόρτα του σπιτιού του πλουσίου , γεμάτος πληγές. Αυτός προσπαθούσε να χορτάσει από τα ψίχουλα που έπεφταν από το τραπέζι του πλουσίου. Έρχονταν και τα σκυλιά και του έγλυφα τις πληγές. Πέθανε ο φτωχός και οι Άγγελοι τον πήγαν κοντά στον Αβραάμ. Πέθανε κι ο πλούσιος και θάφτηκε. Στον Άδη που ήταν και βασανιζόταν σήκωσε τα μάτια του και είδε από μακριά τον Αβραάμ και κοντά του Λάζαρο. Τότε φώναξε ο πλούσιος τον Αβραάμ και είπε: ‘πατέρα μου Αβραάμ , σπλαχνίσου με και στείλε το με νερό την άκρη του δακτύλου του και να μου δροσίσει τη γλώσσα , γιατί υποφέρω μέσα σ’ αυτή την φωτιά’ .
Κι ο Αβραάμ του απάντησε : ‘παιδί μου , θυμήσου ότι εσύ απόλαυσες την ευτυχία στην ζωή σου , όπως κι ο Λάζαρος την δυστυχία. Τώρα όμως αυτός εδώ χαίρετε , κι εσύ υποφέρεις….Είπε πάλι ο πλούσιος : ‘τότε σε παρακαλώ , πατέρα , στείλε τον στο σπίτι του πατέρα μου , να προειδοποιήσει τους πέντε αδελφούς μου , ώστε να μην έρθουν κι αυτοί σ’ αυτό τον τόπο των βασάνων ’.
Ο Αβραάμ του λέει : ΄΄ Έχουν τα λόγια του Μωυσή και των προφητών ας υπακούσουν σ’ αυτά.’ ( Λκ 16, 19-31)

No comments:

Post a Comment